Er det noe du lurer på når det kommer til bestillinger i nettbutikken? Du kan se om du finner svar på dine spørsmål i listen nedenfor. Hvis ikke kan du ta kontakt med Giverservice her.
- Vi aksepterer VISA, MasterCard, Vipps i nettbutikken. Skal du bli støttemedlem kan du gjøre det med eFaktura, AvtaleGiro, Vipps Fast Betaling, Visa og MasterCard.
- Du kan endre og kansellere din bestilling ved å ringe eller sende e-post til Giverservice.
- Når du bestiller anledningsgaver og symbolske gaver kan du velge om du ønsker å motta gavebeviset på e-post eller per post. Velger du e-post blir gavebeviset sendt umiddelbart. Bestiller du per post er estimert levering 8 dager.
For andre produkter, se egen leveringstid på produktsiden.
- Frakt er inkludert i støttebeløpet. Ønsker du å dekke fraktkostnaden selv kan du heve beløpet på produktet med ca. 30kr for symbolske gaver og anledningsgaver.
- Nei. På grunn av kostnader relatert til frakt på internasjonale pakker har vi begrenset bestillinger til å kun dekke Norge.
- Dersom du finner produktet i vår nettbutikk er varen du ser etter på lager. Utgåtte varer blir fjernet fra nettbutikken. Symbolske gaver og anledningsgaver lages på bestilling.
- Du kan kontakte oss her: Giverservice.
- Hvis du mottar en feil eller defekt vare, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart for assistanse. Vi vil ordne med en erstatning eller refusjon så raskt som mulig.
![Portrettbilde av Kristin Langebeck fra Giverservice](https://norskluftambulanse.no/wp-content/uploads/2021/01/Giverservice_Kristin_web.jpg)
Kontakt oss
Kontaktinformasjon til Stiftelsen Norsk Luftambulanse, Norsk Luftambulanse AS og Giverservice, samt ledelse, styre og regionråd.