Skip to main content
Utviklingshelikopteret i strandsonen.

Ofte stilte spørsmål

Er det noe du lurer på når det kommer til bestillinger i nettbutikken? Du kan se om du finner svar på dine spørsmål i listen nedenfor. Hvis ikke kan du ta kontakt med Giverservice her.

Vi aksepterer VISA, MasterCard, Vipps i nettbutikken. Skal du bli støttemedlem kan du gjøre det med eFaktura, AvtaleGiro, Vipps Fast Betaling, Visa og MasterCard.
Du kan endre og kansellere din bestilling ved å ringe eller sende e-post til Giverservice.
Når du bestiller anledningsgaver og symbolske gaver kan du velge om du ønsker å motta gavebeviset på e-post eller per post. Velger du e-post blir gavebeviset sendt umiddelbart. Bestiller du per post er estimert levering 8 dager.

For andre produkter, se egen leveringstid på produktsiden.
Frakt er inkludert i støttebeløpet. Ønsker du å dekke fraktkostnaden selv kan du heve beløpet på produktet med ca. 30kr for symbolske gaver og anledningsgaver.
Nei. På grunn av kostnader relatert til frakt på internasjonale pakker har vi begrenset bestillinger til å kun dekke Norge.
Dersom du finner produktet i vår nettbutikk er varen du ser etter på lager. Utgåtte varer blir fjernet fra nettbutikken. Symbolske gaver og anledningsgaver lages på bestilling.
Du kan kontakte oss her: Giverservice.
Hvis du mottar en feil eller defekt vare, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart for assistanse. Vi vil ordne med en erstatning eller refusjon så raskt som mulig.
Portrettbilde av Kristin Langebeck fra Giverservice

Kontakt oss

Kontaktinformasjon til Stiftelsen Norsk Luftambulanse, Norsk Luftambulanse AS og Giverservice, samt ledelse, styre og regionråd.